BGF-kläder

Borensbergs GF webbshop

I vår webbshop i samarbete med Stadium kan ni som medlemmar beställa snygga och kvalitativa träningskläder med föreningens logga.

För att beställa kläder kan ni följa länken: Borensbergs GF Gymnastik på stadium.se eller gå in på stadium.se, trycker er vidare till föreningar och välja Borensbergs GF gymnastik. Här hittar ni vår shop där ni enkelt kan beställa hem de kläder ni vill ha. Ni beställer kläderna som i en vanlig webb-shop och hämtar sedan ut er beställning på valfritt utlämningsställe.

Viktigt är att det endast är kläderna i vår shop som ni kan beställa med föreningens logga.

Eftersom kläderna trycks med föreningens logga är det INGEN BYTESRÄTT, men vi kommer att erbjuda provning av delar av sortimentet vid något tillfäll/år.

På overallen och de flesta överdelarna finns det möjlighet att lägga till initialer till en kostnad av 40 kr/plagg. Detta gör ni direkt vid beställning genom att kryssa i rutan ”valbart tryck”

Föreningskläder med namntryck

För medlemmar som vill ha namntryck istället för initialer finns det en specialshop som ni hittar via länken: Borensbergs GF Namn på stadiumteamsales.se eller genom att gå in på stadiumteamsales.se och gå in på Borensbergs GF Namn. Vid beställning från namnshopen tillkommer en kostnad på 40kr/plagg för namntrycket.

Namn räknas som specialtryck vilket medför att beställning och hantering kommer att behöva gå genom föreningen och därmed ha en längre leveranstid än vid beställning i den ordinarie shopen.

Beställningen gör via mejl till This is a mailto link.

Vid beställning ange:

• Namn
  • Telefonnummer
  • Mejladress
  • Vilka klädesplagg och storlek
  • Vilket namn ni vill ha på plagget

Uppdaterad: 14 NOV 2021 15:03 Skribent: Angelica Cederin
E-post: Adressen Gömd

Postadress:
Borensbergs GF - Gymnastik
Veronica Frostqvist, Rådjursstigen 20
59174 Borensberg