Anmälan

ALLA medlemmar ska registrera sig via anmälningsformulären Barn/Ungdomsgrupper,  Truppgymnastik (Trupp 1 och 2) eller Motionsgympa

Anmälan till höstterminen 2020 öppnar i augusti. (Exakt datum kommer senare)

Ett tips vid anmälan kan vara att använda Firefox eller Chrome som webbläsare. (Idrottonline rekommenderar dessa)
Även om inbetalning sker via Acti-way så ska en anmälan göras här på hemsidan.

Motionärer behöver göra en ny anmälan inför VARJE termin.

I barn- och ungdomsgrupperna har man kvar sin plats från höstterminen och eventuella lediga platser fördelas enligt kölistan från hösten. Om ingen står i kö och det finns lediga platser välkomnar vi givetvis nya gymnaster att anmäla sig!

Kort information om hur anmälan till Barngymnastiken går till:

1. Formulär läggs ut på hemsidan i augusti varje år. Där kan man fylla i person-och kontaktuppgifter och ange till vilken grupp man vill anmäla sig till. Anmälan avslutas genom att en pop-up ruta kommer fram där det står att vi återkommer via mejl om man fått plats eller står som reserv.
  2. Uppgifterna sparas med tid för registrering, så utifrån tiden för registrering får de första 30 registrerade per grupp plats.
  3. Vi skickar mejl som bekräftar att man fått en plats eller ev. står på reserv plats. Mejlet kommer alltså när vi hunnit gå igenom anmälningarna och lägga in dem i systemet, dvs om någon/några dag/dagar.
    Vi ber er notera att barngrupperna är indelade i födelseår, om man anmäler sitt barn till annan barngrupp (fel födelseår) kommer inte anmälan att vara giltig.
  4. När en grupp är full (plus några reserver) lägger vi upp info på hemsidan att gruppen är full och stänger registrering för den gruppen.

Inom Borensbergs gymnastikförening behandlar vi personuppgifter för att kunna informera om träningsverksamheten, hantera medlemsavgifter, administrera licenser och kommunicera med medlemmar om föreningsaktiviteter.

För att kunna vara medlem i vår förening behöver du lämna vissa personuppgifter i samband med din anmälan. Det finns särskilda regler för hur personuppgifter ska hanteras på ett tryggt och säkert sätt. Den 25 maj 2018 ersattes personuppgiftslagen med den nya dataskyddsförordningen (GDPR), vilket gör att kraven förändras något. Med anledning av dessa förändringar har vi kompletterat medlemsvillkoren med en integritetspolicy. Den beskriver mer utförligt hur och varför vi sparar dina personuppgifter samt vilka rättigheter du har. Vill du läsa mer om integritetspolicyn så hittar du den här.

Uppdaterad: 28 AUG 2018 21:42 Skribent: Anneli Abrahamsson

Postadress: