Nya platser till våren släpps 2 januari 2024
Borensbergs Gymnastikförening

Borensbergs GF webbshop

I vår webbshop i samarbete med Stadium kan ni som medlemmar beställa snygga och kvalitativa träningskläder med föreningens logga. Shopen är alltid öppen och ni kan beställa föreningens kläder när ni vill under terminen.

Shopen hittar ni här: Stadium TeamSales Borensbergs GF

Ni beställer kläderna som i en vanlig webb-shop och hämtar sedan ut er beställning på valfritt utlämningsställe.

Viktigt är att det endast är kläderna i vår shop som ni kan beställa med föreningens logga.

Eftersom kläderna trycks med föreningens logga är det INGEN BYTESRÄTT, men vi kommer att erbjuda provning av delar av sortimentet vid något tillfäll/år.

På overallen och de flesta överdelarna finns det möjlighet att lägga till initialer till en kostnad av 40 kr/plagg. Detta gör ni direkt vid beställning genom att kryssa i rutan ”valbart tryck”

Föreningskläder med namntryck

För medlemmar som vill ha namntryck istället för initialer går det att göra en beställning genom föreningen. Namntryck går att få på de flesta överdelarna och kostnaden är 40kr/plagget.

Namn räknas som specialtryck vilket medför att beställning och hantering kommer att behöva gå genom föreningen och därmed ha en längre leveranstid än vid beställning i den ordinarie shopen.

Beställningen gör via mejl till bgfklader@gmail.com.

Vid beställning ange:

• Namn
  • Telefonnummer
  • Mejladress
  • Vilka klädesplagg och storlek
  • Vilket namn ni vill ha på plagget
Klädprovning
2022-09-19 21:44

Tisdagen den 27/9 och onsdagen den 28/9 kl 17.30-18.30 kommer vi att vara på plats i entrén till Dansätershallen. Då kommer det finnas möjlighet att prova delar av vårat sortiment från webbshopen om man är osäker på storlekar.

"Stöd din förening" på Stadium
2022-09-16 23:04

Genom vårt samarbetsavtal med Stadium så har du som medlem möjlighet att stödja vår förening. Stadium erbjuder alla som är eller blir medlemmar i deras kundklubb Stadium Member att ”Stödja sin förening”.

Det enda du som medlem behöver göra är att bli (om du inte redan är det) Stadium Member och välja vår förening som en av de föreningar du vill stötta. Ditt val måste förnyas 1 gång per år! Om du gör detta så kommer Stadium att addera en bonus till föreningen på 3% utöver din personliga bonus, som du genererar genom att göra dina privata inköp hos Stadium.

För er som inte förnyat för 2022 är det dags att göra det!

Klicka på följande länk för att registrera dig eller förnya ditt stöd: https://www.stadium.se/teamsales

Tack för ditt bidrag!

Kommande aktiviteter