Borensbergs Gymnastikförening
Fotboll

Välkomna till Borensbergs Gymnastikförening!
Vi vill satsa på en hälsosam och glädjefylld gymnastik för barn, ungdomar och vuxna. Genom gymnastik i olika former och på olika nivåer vill vi hjälpa våra medlemmar att utvecklas positivt.
Viktig inbjudan från kommunen
2022-11-27 12:26

Då det tidvis varit lite "stökigt" i Borensberg senaste tiden har kommunen beslutat att bjud in alla vuxna till ett viktigt möte, se nedan:

INFORMATIONSTRÄFF VUXENVANDRING
Under en längre tid har vi i Borensberg, haft problem med klotter, skadegörelse
och oro bland ungdomar.
Vi känner att vi skulle behöva öka vuxennärvaro ute bland våra unga.
Vuxenvandring går ut på att finnas till hands för ungdomar som stöd och vuxen förebild, det handlar framförallt om att vara en medmänniska – inte en polis.
Att vuxenvandra kan vara en bra chans att få bättre insyn i ungdomarnas värld. När vuxna finns ibland ungdomar på gator och torg sent på kvällar och helger får det en lugnande effekt på hela miljön.

Vill du vara med och skapa ett tryggare Borensberg är du välkommen på informationsträff, du ska ha fyllt 18 år.
När: Onsdagen den 14 december, kl 18.00
Var: Hällaskolans matsal
Du kommer bl a träffa representanter från Motala kommun och Polisen.

Har du frågor, kontakta:
Mannie Gustavsson
Brottsförebyggande samordnare
Motala kommun
Tel. nr 0704-745346
mannie.gustvsson@motala.se

Inte löst medlemskap än? Kolla in det här!
2022-10-09 20:29

Kom och träna med oss!

Om du ännu inte löst terminskort för hösten 2022 får du nu en extra chans att testa under 1 vecka – helt gratis!

Hela vecka 41 kör vi gratis prova-på på alla våra Motionspass. Så ta med kompisen, sambon eller grannen och testa Box, Pilates, Fyspass, Zumba och mycket mer!

Ingen föranmälan krävs utan det är bara dyka upp. Veckoschemat hittar du på vår hemsida https://www.borensbergsgymnastikforening.se/docs/1536/42631/Schema%20HT%202022%20VT%202023.jpg och det är även på hemsidan som du kan lösa ditt medlemskap.

Hoppas vi ses i hallen!

Lediga platser i Familjegympan på lördagar
2022-10-02 17:09

Då familjegympan på lördagar kl 9-10 inte är full, har vi beslutat att öppna upp den även för barn födda 2019.

Så har du ett barn som är sugen på att känna rörelseglädje - in och anmäl innan platserna tar slut!

"Stöd din förening" på Stadium
2022-09-16 23:17

Genom vårt samarbetsavtal med Stadium så har du som medlem möjlighet att stödja vår förening. Stadium erbjuder alla som är eller blir medlemmar i deras kundklubb Stadium Member att ”Stödja sin förening”.

Det enda du som medlem behöver göra är att bli (om du inte redan är det) Stadium Member och välja vår förening som en av de föreningar du vill stötta. Ditt val måste förnyas 1 gång per år! Om du gör detta så kommer Stadium att addera en bonus till föreningen på 3% utöver din personliga bonus, som du genererar genom att göra dina privata inköp hos Stadium.

För er som inte förnyat för 2022 är det dags att göra det!

Klicka på följande länk för att registrera dig eller förnya ditt stöd: https://www.stadium.se/teamsales

Tack för ditt bidrag!

Möjligheten att bevaka en grupp som är full
2022-09-10 17:51

Du vet väl om att du som är intresserad av att börja i en av de grupperna som är full kan skapa en bevakning på gruppen och på så sätt få ett mejl direkt om det blir en plats ledig!

Du trycker på bli medlem -> loggar in -> går till gruppen du är intresserad av, fyller i alla uppgifter och trycker sedan på "Bevaka grupp" längst ner.

Blir en plats ledig i gruppen skickar systemet ut ett mejl till alla som står i kö/bevakar gruppen och sen är det först till kvarn som gäller.

Genom att bevaka en grupp du är intresserad av ger du dessutom oss i föreningen en chans att se hur många som står i kö till en viss grupp varpå vi kan undersöka möjligheten att kanske utöka gruppen alt starta en grupp till.

Bra va?!? :)

Nyheter från våra grupper